Wallet in zakelijk account

Gewijzigd op Ma, 24 Nov om 2:16 PM

Bij zakelijke accounts is de wallet niet zichtbaar in de mobiele app. De wallet is alleen toegankelijk via de web-omgeving door de hoofdbeheerder van het zakelijke account.
We hanteren dit omdat zakelijke accounts veelal een hoofdaccount gebruiken voor boekhouding, terwijl werknemers als gebruikers alleen parkeersessies starten. Voor werknemers is een wallet in de app daarom meestal niet relevant, de financiële afhandeling en facturatie verloopt centraal via het hoofdaccount.

Als u als bijv. als eenmanszaak of zzp’er wél de wallet in de app wilt gebruiken, adviseren we over te stappen naar een particulier account. Belangrijke punten daarbij:
  • U behoudt de mogelijkheid om facturen te ontvangen wanneer u dat wilt.
  • U kunt een abonnement afsluiten (optioneel) waarbij geen transactiekosten meer worden berekend op parkeersessies, dit kan erg voordelig zijn wanneer er veel verschillende parkeersessies zijn.
  • Wilt u hulp bij de overstap? Wij kunnen u stap-voor-stap ondersteunen of de overstap voor u in gang zetten.
Stuur onze servicedesk dan een bericht via support@ease2pay.nl

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren