Er zijn twee mogelijke manieren om je factuur te betalen:
1. Betaal via een automatische incasso. Om via een automatische incasso te betalen, dien je dit eerst te activeren. Volg deze stappen om dit te regelen:
i. Log in op je account via de app of de website.
ii. Ga naar de instellingen.
iii. Ga naar het gedeelte Betaalgegevens (voor website gebruikers) of Automatische incasso (voor app gebruikers).
iv. Voer je IBAN-nummer en BIC-code in.
v. Als je eenmaal voor automatische incasso hebt gekozen, hoef je verder niets te doen. Het verschuldigde bedrag voor de betreffende factuur wordt automatisch van je rekening afgeschreven. Let op: zodra je een automatische incasso instelt, dan gaat dit pas in vanaf de eerstvolgende factuur die verstuurd wordt. Mocht je een automatische incasso instellen nadat je een factuur ontvangen hebt, dan moet je de betreffende factuur nog handmatig overboeken. Hieronder staan instructies voor het handmatig overboeken van een factuur.
2. Betaal via een handmatige overboeking. Elke maand kan je jouw factuur terugvinden in de app of op de website. Kies een betaalmethode (bijvoorbeeld iDEAL, PayPal of creditcard) en betaal eenvoudig je rekening. Je kunt het bedrag ook handmatig overboeken. Het rekeningnummer naar waar je het geld kunt overboeken staat vermeld in de factuur. Vergeet hierbij niet het factuurnummer te vermelden.
Let op: je krijgt alleen een factuur als je in de voorgaande maand van onze dienst gebruik hebt gemaakt. De factuur wordt aan het begin van de maand voor je klaargezet. Wil je de desbetreffende factuur elke maand per pdf via de e-mail krijgen, mail ons dan met dit verzoek op [email protected].
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren