Waarom krijg ik een bericht met: Automatisch bericht dat een sessie op uw locatie is gestopt ?

Gewijzigd op Wo, 10 Apr om 2:29 PM

We stoppen automatisch een sessie van een gebruiker die niet op tijd betaald.

Als een er een gebruiker met een actieve sessie op je locatie verblijft en de sessie wordt gestopt vanwege een betaalachterstand krijg je hier een mail van:


Omdat de betalingstermijn van een factuur is verstreken van een gebruiker op uw locatie met connector 1234 is de gebruiker automatisch geblokkeerd. Hiermee is ook de lopende transactie met nummer 123456 op uw locatie automatisch stopgezet.


Door deze connector te samen met het transactie nummer op te zoeken via de mijninvoltum portal kan je inzien wie deze gebruiker is


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren